Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 10:23:21 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17702 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Sinialliku küla, Metsa tee 2// 
Metsatee, Viljandi maakond, Viljandi vald, Sinialliku küla, Metsatee// 
Sooniku põik// Sooniku tee 10// 7// 9// L2// L3// Urmi tee// Vahe tee 
(Tuletõrjevee mahuti ja kuivhüdrant, külmaveetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26824656>  (menetlus nr: 
405139), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister